Az Ügyfélkapcsolat
Az Ügyfélkapcsolat során cégünk “erősségeiből” az alábbi előnyöket kínáljuk megbízóink részére.
Az időtényező szerepe a piacgazdaságban különösen felértékelődött. Ezt felismerve minden Ügyfelünknek alapszolgáltatásként biztosítjuk, hogy a megbízási szerződésünk tárgykörébe tartozó, felmerült kérdéseivel kapcsolatosan azonnal, de legkésőbb 24 órán belül választ adunk telefonon, faxon, vagy elektronikus úton. Ezen kívül a gazdálkodás bármilyen területével kapcsolatosan felvetett kérdéseket – kérés esetén – véleményezzük, segítve ezzel az ügyvezetést a legkedvezőbb döntések meghozatalában.
Társaságunk a régióban elismert vezető szerepét – az ügyfélközpontú magatartás elsődlegessége mellett – annak köszönheti, hogy cégünk a megbízókkal azonos és általunk jól ismert piaci környezetben működik, ezért törekszünk arra, hogy ennek előnyeit minden esetben Ügyfeleinkkel együtt közösen kamatoztathassuk.
Az azonos régió – az általunk közvetített többletinformációkon túlmenően – azt a további jelentős előnyt is kínálja, hogy az elhanyagolható földrajzi távolságból következően a folyamatos személyes elérhetőség és rendelkezésre állás lehetősége is állandóan biztosított.